Naturalne domowe sposoby na uporczywą tkliwość piersi

Naturalne domowe sposoby na uporczywą tkliwość piersi

W czasie ciąży, przed okresem, podczas owulacji i w okresie premenopauzalnym – tkliwość piersi pojawia się u kobiet w różnych sytuacjach. Warto więc dowiedzieć się jak sobie wówczas radzić nie sięgając po komercyjne leki przeciwbólowe, których skuteczność w tym zakresie pozostawia niestety wiele do życzenia.

Masuj swoje piersi podczas kąpieli

Wiele kobiet, które to stosują jednoznacznie potwierdzają, że tkliwość piersi można skutecznie zminimalizować podczas drenażu limfatycznego. Podczas kąpieli lub prysznica, kiedy skóra jest odpowiednio rozgrzana postaraj się wykonywać kilkuminutowy masaż kolistymi ruchami wykonując je od wewnętrznej strony części aż po pachy.

Również ochładzanie piersi może przynieść korzystne efekty. Kompresy z lodu zmniejszą obrzęk a wówczas ból będzie znacznie mniej odczuwalny.

Pamiętaj, aby nigdy nie zakładać biustonosza do łóżka. Regularnie wymieniaj również bieliznę i odpowiednio dostosowuj je do kształtu oraz rozmiaru piersi. Jeśli nie wiesz jak to zrobić przeczytaj na ten temat kilka rzetelnych artykułów albo poproś o pomoc sprzedawczynię w sklepie z bielizną.

Dodaj do swoich codziennych nawyków żywieniowych nieco więcej soi oraz innych produktów z zawartością fitoestrogenów. Skutecznie wpłyną na wahania hormonalne. Sięgaj także po błonnik, który w naturalnej postaci znajdziesz w owocach, warzywach, roślinach strączkowych oraz ziarnach zbóż.

Nie należy również przyjmować nadmiernej ilości metyloksantyny, składnika wielu popularnych produktów spożywczych, w tym kawy, coli, herbaty, wina, piwa, bananów, czekolady, sera, masła orzechowego, grzybów i innych. Świetnie może sprawdzić się również mniszek lekarski, który jest naturalnym środkiem moczopędnym. Oczyści organizm i sprawi, że piersi staną się znacznie mniej tkliwe.

Bolesność piersi bywa irytująca. Nie można wygodnie się położyć oprzeć ani ubrać. To trudne, ale nie można popadać we frustrację. Stres tylko wzmocni dolegliwości bólowe. Pamiętaj też o tym, aby nigdy nie dopuszczać do niedoboru witamin w swoim organizmie. Sięgaj po bezpieczne suplementy, w których znajdzie się między innymi witamina E oraz B6. Jeśli komercyjne produkty Cię nie przekonują zawsze możesz sięgnąć po naturalne źródła tych witamin a zaliczają się do nich między innymi owoce, warzywa, kiełki pszenicy, jęczmień, awokado, chude mięso i szpinak.

loading...

Post Author: Ania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *